Thursday 18 August 2011

این گره تنها به دست خودمان باز می شود



بالاترینی ها بیایید راه کاری عملی بیابیم و روحی تازه در جنبش آزادی خواهیمان بدمیم، آن معجزه ای که منتظرش هستید، خودمانیم

اصلاحی نمی توان برای نظام ولایت مطلقه فقیه با این همه پول و زور قدرت متصور بود. برای رسیدن به آزادی و دموکراسی واقعی راهی به جز بر اندازی کامل این نظام برایمان باقی نمانده. چیزی که بدیهیست و نیازی به سند و مدرک ندارد این است که نه وضعیت زندانیان سیاسی بهتر خواهد شد و نه موسوی و کروبی به خودی خود آزاد خواهند شد،درمان اقتصاد مریض این مرز و بوم هم به دست این ستمگران به جایی نخواهد رسید. مدتیست که منتظر معجزه نشسته ایم! در حالی که جواب تمام سوالات در دست خود ماست. متاسفانه، بعد از حصر موسوی و کروبی، بعضی صحبت ها و موضع گیری هایی صورت گرفت و اعتماد مردم رو از کسانی که انتظار داشتند کنارشان باشند کم کرد و به حالت انفعال برد. نقطه روشن در این مدت این بود که خیلی از مسائل روشن شد ودست خیلی ها رو شد. دیگر مردم می دانند که امثال ابطحی به دنبال چه هستند و هیچ گاه زیر پرچم آن ها شمشیر نخواهند زد. لازم است همانطور که بار ها گفته شده شبکه های اجتماعی شکل بگیرد تا مبارزه ادامه دار باشد. اما چیزی که ما فراموش کرده ایم این است که ما (بالاترینی ها) خود یک شبکه اجتماعی عظیم هستیم که صدایمان از خیلی ها بلند تر است. پس چرا از این تواناییمان استفاده نمی کنیم؟ چرا منتظر آنیم که کسی مانند امیر ارجمند بیاید حرفی بزند تا ما پیرو او باشیم یا به راهپیمایی های سکوتش بتازیم. بیایید همین جا راه کار هایمان را بیان کنیم و به بحث بگذاریم و از این وضعیت بی عملی خارج شویم. برای نمونه 2 پیشنهاد :
 1.انتخاب شعاری واحد بین اپوزوسیون ها تا وحدتمان را به دست بیاریم و فریاد کردن آن در شب ها تا باب جدیدی در مبارزاتمان آغاز شود. (چه شعاری بهتر از مرگ بر اصل ولایت فقیه؟!) 2.افزایش گرد همایی ها و قرار های فیسبوکی، تا توانایی تشکیل اجتماعات را باور کنیم و بدانیم که به عنوان مثال آن 50000 نفری که در فلان پیج هستند می توانند یک خیابان عظیم را کامل مال خود کنند. دیدن عدد 50000 نفر کجا و دیدن سیل جمعیت کجا.
اما چیزی که هست، به تمام این پیشنهادات ایرد و انتقاداتی وارد هست، بیایید ما بالاترینی ها در موردشان بحث گفت و گو کنیم (نه این که مسخره کنیم و بحث را به منازعه بکشانیم) و به رای بگذاریم به جمع بندی برسیم و در نهایت راهی پیدا کنیم. برای شروع، زیر همین پست نظراتتون را انعکاس دهید. باور داشته باشید که ما می توانیم و قدرت ما بسیار فراتر از این هاست.

                                                                                                                        به امید آزادی

2 comments:

  1. شعار وحدت بخش:
    مرگ بر اصل ولایت فقیه"
    +++++++++++++++
    "

    ReplyDelete
  2. حرف های زیادی شده مبنی بر اینکه از امروز برای 4 روز قبل از انتخابات مجلس فراخوان بدید ولی در بالاترین و اینجور جاها نگید.فقط در سطح واقعی.
    ببینید این 4 روز مانده برای اینه که بایستیم و تا آخرین لحظات ببینیم امکان اصلاحات بنیادی وجود دارد یا نه.
    فراخوانی برای درخواست مشترک و واحد بازبینی و تغییر قانون اساسی
    به عبارتی یک فراخوان مشروط.شما بنویسید.بقیه هم می گویند و کم کم به عنوان یک فراخوان جمعی عملی می شود.موفق باشی

    ReplyDelete