Monday 22 August 2011

در راه آزادی باید از همدیگر حمایت کنیم



بچه های بالاترین گامی برای جنبش آزادی خواهی ایران برداشته شده ، پس حمایتش کنید





خوشحالم از این که هنوز هم همت های بلند در این سرزمین کم نیست، خوشحالم که آزادی خواهان هنوز استوار بر روی پا هایشان ایستاده اند.چند روز پیش از دوستان بالاترینی خواستم که ایده هایشان را بگویند تا گرد و خاکی که بر روی جنبشمان نشسته را از روی آن پاک کنیم.
(در اینجا:http://balatarin.com/permlink/2011/8/18/2670221 ) همه در تب تاب افتادند، حمایت کردند و نظر دادند و به این نتیجه رسیدند که برای تعامل بیشتر با هم و بدنه جامعه صفحه ای در فیسبوک بسازیم. پس این بار دعوت به همکاری کردم تا کاری نو انجام دهیم و به ایده هایمان جامه عمل بپوشانیم، از آنجا بود که من تبدیل به ما شد. عده ای از بالاترینی ها کمر به همت بسته اند تا این بار کار جدیدی کنند.با همت تنی چند از دوستان صفحه ای در فیسبوک ساخته ایم به نام «بالاترین راه آزادی» ، ایده هایی داریم که تنها با داشتن همچین صفحه ای امکان پذیر است: 1. می خواهیم جایی داشته باشیم که در آن بالاترینی ها و غیر بالاترینی ها به راحتی با هم به بحث بنشیند  2. می خواهیم مسائل مهمی را به رای بگذاریم (به عنوان مثال می خواهیم شعاری جدید بیابیم، فراگیر برای تمام اپوزوسیون که در حال حاضر جای خالیش در شناسنامه ی جنبشمان خالیست) 3. طرح ها وایده هایی برای اعتراضات بدون هزینه در نظر داریم که در صورت اتحاد به راحتی قابل اجرا هستند و بسیار مفیدند (ایده ای داریم برای برگذاری تظاهرات های برق آسا، تظاهرات های روزانه ای که با تجمع های زیر 1000 نفر بر گزار خواهد شد. در این تظاهرات ها  تنها 2 یا 3 ساعت زود تر مکان خاصی را، مانند یک ایستگاه مترو را معرفی می کنیم و فراخوان تجمع می دهیم، این تجمع های کوتاه و چند دقیقه ای چندین فایده خواهد داشت،اول اینکه حکومت نمی تواند  برای آن برنامه ریزی داشته باشد،بنابراین بسیار کم خطر است، دوم این که بسیار روحیه بخش است،و بار تبلیغاتی که دارد هزار برابر اینترنت و شبکه هاست و... ).
ما به پا خواسته ایم تا حرکتی آغاز کنیم، حرکتی که بدون حمایت شما به جایی نخواهد رسید. اگر می خواهید تنها حمایت کرده باشید ،به حامیان این صفحه بپیوندید، و اگر می خواهید در بحث ها شرکت کنید و حضور جدی تری در مسائل داشته باشید، برای امنیت بیشتر اکانتی جدید در فیسبوک ایجاد کنید و ما رو همراهی کنید.در اینجا بار دیگر از کاربران معتبر و قدیمی بالاترین دعوت می کنم تا ما رو در مدیریت این صفحه کمک کنند تا با استفاده از تجربیات آنها بهتر بتوانیم از پس کار بر بیاییم. تونس و مصر و لیبی توانستند، سوری ها هم نشان داده اند که مقصدشان کجاست، حال نوبت ماست که خود را از چنگال رژیم ولایت مطقه فقیه برهانیم.  همراه شوید عزیزان تا صبح آزادی را در کنار هم جشن بگیریم.

                                                                                                            به امید آزادی   

No comments:

Post a Comment