Monday 22 August 2011

ایران، تونسی دیگر



باز هم خودسوزی، اما نه در «تونس» بلکه این بار در «میدان انقلاب تهران»/ بیا دوباره بر خیزیم و بگوییم "مـــرگ بـــر دیکتـــاتور"


خبر آمده (متن خبر) یکی از هم وطنانت یه ستوه آمده و تحمل آتش برایش راحت تر از سختی های زندگی بوده. خبری آمده که 6 ماه پیش با همچین خبری یک دنیایی متحول شد. آتشی روشن شد که تنها دیکتاتوران هیزم آن آتش ها بودند.همان دیکتاتورانی که سختی های زندگی را بر ما ارزانی داشتند. امشب یک ایرانی خود را به آتش کشید تا من و تو از خواب بیدار شویم و کاری را که آغاز کردیم را به پایان برسانیم. بیدار شویم و به یاد بیاریم که همه ی ما در سختی هستیم و تنها نیستیم. پس دوباره بر خیز هم وطن، فریاد زیبای «مرگ بر دیکتاتور» را دوباره در کوچه های شهر طنین انداز کن. با هم خواهیم توانست، کمی همت لازم است. دستت را به من بده و از جا بر خیز....  مرگ بر دیکتاتور

                                                                                                                به امید آزادی

2 comments:

  1. زمان خبر: 31 مرداد 1390 ساعت 19:03
    یك شهروند در ضلع شمال غربی میدان انقلاب تهران دست به خودسوزی زد.
    به گزارش سرویس اجتماعی «آینده»؛ دقایقی پیش، یك مرد با ریختن یك پارچ بنزین بر روی خود، اقدام به خودسوی در ضلع شمال غربی میدان انقلاب كرد.
    این جوان كه به نظر 30 و چند ساله به نظر می‌رسید، توسط آتش‌نشانی خاموش و توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و در خصوص وضعیتش خبری در دسترس نیست.
    گفتنی است، بنابه شنیده‌ها از شاهدان عینی، نامبرده به طور ناگهانی و با استفاده از یك پارچ بنزین خود را به آتش كشیده و حاضران در ابتدا با تصور اینكه آب بر سر خود می‌ریزد از اقدامش ممانعت به عمل نیاورده‌اند.

    ReplyDelete
  2. با درود به هم میهنان مهربانم
    بیچاره مردمی که احتیاج به قهرمان و اسطوره دارند وبیچاره تر مردمی که همین اسطوره وقهرمان را ندارد.

    ReplyDelete