Wednesday 8 June 2011

!کامپیوتر، نعمتی که دارد بلای جانمان می شود




گفتاری کوتاه با خواننده: عزیزان من نه نا امیدم نه دارم آیه یأس می خونم!بر عکس، من مطمعاً هستم که 22 خرداد حماسه ای دیگر خلق خواهیم کرد، من می خواهم با این پست عده ی بیشتری را به تظاهرات دعوت کنند. عده ای که یادشان رفته چطوری باید خواسته هایشان را فریاد کنند.22 خرداد دوباره سبز بودن را فریاد خواهیم کرد.

به نظر شما در 22 خرداد چند نفر در بالاترین آنلان هستند؟15000 نفر؟! ما باید بالاترین را تسخیر کنیم یا خیابان ها را؟!


حکایت جماعتی که خود را سبز می دانند!: «در تاکسی- افکار شخص: ایول امروز قراره مردم بریزن تو خیابون شلوغ بشه، سریع تر برم خونه ببینم چه خبره!! در خانه- خوب اینم از اینترنت، ایول سرعتشم که خوبه ، برم بالاترین اونجا خبرا سریع پخش میشه. تو سایت- اَاَاَ... 15000 هزار نفر آنلاینن! پس چرا خبری نیست هنوز! بزار ریفرش کنم، ای بابا برم پخش زنده اونجا بهتره...»


متأسفانه حکایت بعضی از ما که خودمون رو آزادی خواه می دونیم این گونه است. دعوت می کنیم،اطلاع رسانی می کنیم، شلوغ می کنیم، پای عمل که می رسد خودمان در خانه می نشینیم تا اخبار را بخوانیم! به طور عادی تعداد بازدیدکنندگان بالاترین 3000 تا 4000 نفر می باشد اما در روز هایی که قرار است اتفاقی بیافتد چند برابر می شود. شاید بگویی حالا 15000 نفر که چیزی نیست؛ خوب من می خوام ثابت کتم که هست! شما زمان بازدید هر فرد رو 30 دقیقه بگیرید، کل زمان شلوغی رو هم بزارید 4 ساعت بگیریم. حالا با توجه به این که این 15000 نفر تعداد آنلاین ها هستند می شو به این نتیجه رسید: 4 / 0.5 = 8 ß 8 *15000= 120000 نفر!!! این به این معنیست که 120000 هزار نفر که اکثراً آزادی خواه هستند به جای این که در خیابان ها باشند پای کامپیوترشان نشسته اند و حرص می خورند. حالا اگه می خواهید به عمق این فاجعه پی ببرید سایت های دیگر  مانند بی بی سی، کلمه و جرس و... را هم در نظر بگیرید،تعداد افراد پای ماهواره ها رو هم بشمرید! شاید عده ای بگویند که تعداد افراد خارج از کشور است که زیاد می شود، من این حرف را قبول ندارم، چون جامعه ی آماری چیزی ثابت و مشخص هست. دوست سبز من، قراره از فضا آدم بیاد و نظام و عوض کنه ؟! من و تو با حضور گستردمون در اینترنت، آرامش کامل را به نظام می دهیم که خیلی ها هستند که کماکان در خانه هایشان نشسته اند. ج.ا هم این موضوع را فهمیده و در این روزها یه حال اساسی به اینترنت میده! چند روز دیگر 22 خرداد است و قرار است تجمعی به پا کنیم. خطر این تجمع تقریباً صفر است، چون هم سکوت است و هم در پیاده رو! اما بسیار مهم و روحیه بخش است برای روز های دیگر خرداد، پس اگر من و تو در خانه بنشینیم و تنها منتظر حماسه آفرینی دیگران باشیم، خیانتِ بسیار بزرگی به خودمان و جنبش کرده ایم. دوست عزیز، یک بار بیا عادت هایت را کنار بگذار و با من همراه شو و این بار خودت خبر را بساز. همراه شو عزیز..

                                                                                                                 به امید آزادی

3 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. @dd said...


    جداً که شما ساندیس خورها اصلاً شعور ندارید

    ReplyDelete