Friday 3 June 2011

بال بال زدن اصلاح طلبان برای برگشت به قدرت در ج.ا



آقای مزروعی شما خیلی غلـــــط می کنی از جانب جنبش سبز حرف می زنی/بعد از خاتمی این بار مزروعی:مصالحه از راهبردهای جنبش سبز است



جالبه والا! یه بار گُندتون که خاتمی بود اومد این حرف رو زد، همه هرچی بلد بودن بهش گفتن؛ اما مثل اینکه این حرف ها مد شده نه؟ دلتون واسه قدرت تنگ شده؟! بی بی سی: "علی مزروعی، سخنگوی شاخه خارج از کشور سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران می‌گوید که "جنبش سبز" می تواند با گروهی از اصولگرایان سنتی در ایران مصالحه کند." «لینک خبر» با این حرف هایی که دارید می زنید دارید گند می زنید به اتحاد جنبش! بعد از این همه کشته که دادیم، بعد از این همه عذابی که متحمل شدیم، من اصلاً متوجه این بر خور های شما جماعت قدرت طلب نمی شم. من نمی دونم چی شده حالا که موسوی وکروبی نیستن این حرف ها اینقدر زیاد شده! آقای محترم، یادتون باشه اون روزی که جنبش سبز این نظام دیکتاتوری را سرنگون کرد، شما ادعایی نداشته باشید که مردم این حرف ها را فراموش نخواهند کرد و اون روز خوب جواب این موضع گیری هاتون رو می دن. تازه الانِ که دارم می فهمم چرا اینقدر دارید جنبش رو آروم می کنید،و اِلا با اون قدرت نمایی که مردم تو 25 بهمن نشون دادن دیگه این عقب نشینی ها خیلی مسخرست. فکر می کنم منتظر این بودید که موسوی و کروبی یه جوری صدایشان بند بیاید تا شما شروع کنید به ...  خیلی تلاش کردم که توهینی نکنم اما نمی تونم اعتراف کنم که خیلی کثیــــــفید.

                                                                                                                        به امید آزادی


No comments:

Post a Comment