Thursday 2 June 2011

!! من غیرتم را پس می گیرم



هـــاله را دیروز کشتند،مسعود را امروز جلوی چشم مادرش کتک زدند! کسی دارویی برای بــــی غیرتی نداره؟


دیروز جنازه ی عزت الله سحابی را دزدیدند، دخترش را کتک زدند، هاله طحالش ترکید و خونریزی داخلی کرد و شهید شد! امروز مسعود باستانی را کتک زدند و سرش را به دیوار کوبیدند، آن هم جلوی چشم مادرش، جرمش این بود که وقت ملاقات زندان رجایی شهر به اتمام رسیده بود و او 1 دقیقه بیشتر در آغوش مادرش بود،روزنامه نگار است و از تابستان 88 در زندان. من و تو دیروز امروز چیکار کردیم؟ من که رفتم بیرون فریاد زدم" مـــرگ بر دیکتـــاتور"! اما نه دروغ گفتم، من هم مثل تو خونه بودم و خبر می خواندم و سر تکون می دادم! در اعماق ذهنم صدایی گوش من را کَر کرده! فکر می کنم که وجدانم باشه که داره فریاد می زنه" بـــــــــــــی  غیــــــــــــــــرت"!! سرزنشش نمی کنم، خودم هم همچین فکر می کنم! کمکم کنید، من بی غیرت نبودم- من 25 خرداد در خیابان ها بودم، وقتی ندا جان می داد من در کنارش بودم، در عاشورا من بودم که فریاد می زدم! من اینجوری نبودم. کمکم کنید غیرتم بر گردد. راستی یادم رفته! چند روزه که موسوی و کروبی در حصر اند؟؟؟؟؟؟؟
                              
                                                                                                                   به امید آزادی

2 comments:

  1. خدایش متنت غیرت مارو هم بد جشوند . . من شرمنده ی سحابی ها و باستانی شدم

    هممون مادر داریم هممون تو آغوش مادر دردامونو تسکین میدیم اونم مسعود با این دو سال ظللللللم

    خداییش از ته دلم میگم به خودم بدجور بر خورد

    ReplyDelete
  2. بسیار عوامل باید دست در دست هم دهند که از عده من و تو خارج است. و موقع آن هم می رسد ما باید هوشیار باشیم که در آن هنگام که متأسفانه فرا خواهد رسید انفجار جمعیت دستاوردهای ما را از ما نگیرد و جامعه را به انحراف نبرد. متأسفانه این رژیم همانطور که شاه صدای مردم را نشنیداینها هم نمی خواهند بشنود و آن هنگام است که تر و خشک با هم خواهند سوخت . و خشن ترین گروه ها به قدرت خواهند رسید . مانند همه انقلاب ها

    ReplyDelete