Saturday 21 May 2011

!آیا واقعاً ظهور نزدیک است؟



آنها می گویند:جنگ سختی در پیش است و امام زمان سال 1400 ظهور خواهد کرد و قرآن 40 جزء دارد!



این پست واقعیست / من کسی را می شناسم که مدت هاست ادعا می کند که از یاران نزدیک امام زمان است و با او ارتباط دارد! من همیشه حرف های او را به خنده می گرفتم، اما با این بحث هایی که این چند روزه به راه افتاده بد نمی دانم حرف هایش را برایتان بازگو کنم.
 او می گوید: جایی در اطراف قم جایی وجود دارد به نام "قدمگاه"، در آن جاه لشگر عظیمی از جن های خوب و بد حظور دارند. او مدعیست که در آنجا مشغول انجام امتحان است و با امام زمان گاهی آنجا ملاقات دارد! می گوید روزی از کسی سیبی گرفته و بعد از آن که خورده حال عجیبی داشته گویا از آن شخص که سیب را به او داده سوال کرده این چه بوده و آن گفته که از طرف امام زمان بوده این گونه به یاران پیوسته. آنها در حال ساختن ساختمانی عجیب در شهر "ری" هستند که در آن 114 صندلی  بر روی سقف امارت قرار دارد که تنها یاران واقعی بر روی آن خواهند نشست! او می گوید آنها در حال انجام مقدمات ظهور هستند تا امام زمان سال 1400 ظهور کند! و اگر مقدمات فراهم نشود ظهور 360 سال به تعویق خواهد افتاد! او می گوید نظر امان زمان در مورد خمینی و خامنه ای و احمدی نژاد این گونه است: خمینی فرد خوبی بوده اما در 7 سال پایانی زندگی اش همه چیز را خراب کرده، خامنه ای دشمن اصلی ظهور است و احمدی نژاد تنها دارد از این موضوع بهره بر داری می کند و یار واقعی نیست! او نقل می کند که قرآن در ابتدا 40 جزء بوده اما در زمان های قدیم برای سود جویی های شخصی10 جزء آن را حذف کرده اند! او می گوید ایران در آینده ای نزدیک وضعیت بسیار وحشتناکی خواهد داشت و با جنگ های سخت داخلی و خارجی رو به رو خواهد شد! او می گوید 5 تَن از یاران امام را دستگیر خواهند کرد که چند تَن از آنها از مراجع هستند. به آنها انواع تهمت ها را خواهند زد و برای آنها حکم اعدام صادر می کنند اما روز قبل از اجرا حکم ناپدید می شوند با امام زمان با هم ظهور خواهند کرد!
تمامی این حرف ها حرفاییست که این شخص بار ها و بار ها برای من با باوری کامل تعریف کرده و من تنها به آنها لبخند زدم و باورم نمیشه که به جایی رسیدیم که من آنها رو منتشر کنم! همه ی کشور ها به سمت علم و تکنولوژی در حرکت اند و کشور ما به سمت خرافات و رمالی! واقعاً برای خودمان متاسفم..

                                                                                                            به امید آزادی

3 comments:

  1. کدوم ظهور؟ ظهور کی؟ امام زمان یک شخصیت خیالی بیش نیست؛ چگونه ممکن هست انسانها در قرن بیست و یکم این اعتقادات بدوی را باور کنند؟ شصت سال قبل هیتلر و گوبلز دنیا را با دروغهای خود به قعر بدبختی و فلاکت سوق دادند و اکنون نوبت اسلامی هاست؟ برای کسانی که واقعاً باور دارند که شخصی 1400 سال قبل غیب شده و در آینده ظهور خواهد مرد فقط میتوان گریست؛

    ReplyDelete
  2. سلام لطیفه قشنگی بود
    ولی با اینهمه وقتی می بینی خیلی ها اینگونه فکر می کنند باید به حال چنین جامعه ای گریست

    ضمنا با عرض پوزش کلمه حضور صحیح تر هست
    موفق باشید

    ReplyDelete