Tuesday 29 November 2011

!نگذار من و تو و ایرانمان در آتش این بسیج بسوزد



ایرانی به خودت بیا! حیدر حیدر گفتن بسیج بی شعور و حمله به سفارتخانه انگلیس با کوکتل مولوتف تنها ما و ایران را به آتش می کشد!


باز هم شور انقلابی از نوع حیوانی در بسیج گوسفندی حزب الله به راه افتاده و ایران را یک قدم دیگر به ویرانی نزدیک کرده است. عده ای بی فرهنگ ، اقلیتی متحجر و وحشی ، به نام ایران و ایرانی در حال لجن مال کردن نام من و تو هستند ، در حال نابودی ایران هستند. حیدر حیدر گویان به خاک یک کشور قدرتمند حمله می کنند ،آانجا را به آتش می کشند، شیشه خورد می کنند، پرچم آن کشور را به پایین می آورند به خیال خود در مرکز تهران انگلیس را تصرف کرده اند! حماقت تا چه حد، آن حیدر حیدر گفتن ها در خیابان آزادی در 25 بهمن اثر داشت نه در سفارتخانه یک ابر قدرت. ای وای بر ما که نشسته ایم و میدان را برای این جماعت وحشی باز گذاشته ایم تا هر غلطی که می خواهند انجام دهند و ما را در آتشی که روشن می کنند بسوزانند. هموطن، اسیر گرفته شدن 6 نفر در باغ قلهک به معنی اعلام جنگ است ، حضور نماینده ی اصولگرای سرشناس مجلس در بین ارازل اوباش بسیجی حکم تائیدیست بر دولتی بودن این حرکت، گزارش افتخار آمیز صدا و سیما و شکوهمند خواندن این حرکت تنها به معنی انداختن کبریتیست بر انبار باروت.


 باید کاری کرد، مطمعاً باشید اگر صدای من و تو در داخل به عنوان اعتراض بلند نشود صدای خارج بلند خواهد شد و شک نکنید که گوش همه ما را کر خواهد کرد. هموطن تا دیر نشده بیا برای نجات میهنمان کاری کنیم. 90/09/08 k1

7 comments:

  1. دارن خودشونو به گاییدن میدن .....خسته نباشن !!!

    ReplyDelete
  2. Ina donbale Yak jangy hastand.daran Miaran Ru Asabe ghodratha!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. طبقه قوانین کنواسین وین ، حمله به سفارت یک کشور،یعنی‌ حمله به خاک اون کشور!!! مبارک باشد این احمقی دوباره ، انشاالله همه باهم نابود میشیم،بقول آقا، به تخم آقا عبدالله حسین!

    ReplyDelete
  5. این حکومت ضد ایرانی فقط و فقط به دلیل به وحشت انداختن مردم و ترس از طغیان مردم این اعمال احمقانه را انجام میدهد ولی من اطمینان دارم این حکومت نفس های آخر را میکشد

    ReplyDelete
  6. vaghean bavar mikonid?? ghazie sade tar az in harfas ! sad sal pish mardome iran be ye khalasi az daste ghajar ehtiaj dashtan pas ingilis mashrootaro ra andakhto reza shaho ovord badan ke mardom didan dictatore migoftan yekio mikhaym azad bashim hal konim,ingilis mohamadreza ro ovord, mardome ommolo aghab mondeye on doran didan ye seri daran hal mikoan goftan na maha barabario baradario hokumate eslami mikhaym,akhundaro ovord ingilis halaam tedade oonayi ke akhund nemikhan az unayi ke mikhan kheyli bishtare,inaam hamse safsatas vase avaz kardane mohre ha! hamin... farhango irano irani 1400 sal pish ba hamle eslam mord!

    ReplyDelete
  7. من پیشنهاد می کنم با بررسی تصاویر، این افراد شناسایی شوند و نام ، پیشه و ارتباطات آنها منتشر و به سازمان های بین المللی و سفارت خانه های خارجی در تهران تحویل گردد تا برای آنان که ایران و فرزندان دانشجو و فرهیخته آن را در برابر جهانیان بدنام میکنند، درس عبرت باشد.

    ReplyDelete