Sunday 11 September 2011

!کیهان معتبر ترین منبع انتشار دروغ



نگاهی دگرگونه به مزخرفات کیهان و حسین شریعتمداری و عذر خواهی از آقای خاتمی/ 20 شهریور 90


هر روز که روزنامه ی وزین! کیهان را ورق می زنیم ، به فراوان خبر هایی می یابیم که باعث در آمدن شاخ می شود ، یا به شدت تحریف شده اند، و یا کلاًٌ ساختگی هستند. چندی پیش این روزنامه یکی از دوستان صمیمی من را که چند کوچه خانه اش با ما فاصله دارد را یکی از رهبران جنبش سبز در پاریس نامیده بود! البته درست نوشته بودند تنها یه چند هزار کیلومتری اشتباه کرده بودند. و اما در جدیدترین کشف خود نوشته اند که من یکی از اعضای شبکه ی اپوزوسیون وابسته به ضد انقلاب هستم. با تشکر از خیال پردازی های آقای شریعتمداری، بر آن شدیم که هر از گاهی نگاهی سطحی به این روزنامه پر بار بیاندازیم و کمی در مورد اخبار صادقانه شان به بحث بنشینیم (البته جناب کیهان می تونند این موضوع رو شمشیر را از رو بستن در جنگ نرم بدانند).

این روزنامه بخشی دارد به نام خبر های ویژه که به راستی در دروغ پراکنی به شدت ویژه عمل می کند. در جایی در مورد اصلاح طلبان با این تیتر « شرط بگذاريم اما حواسمان باشد كه قطعا در انتخابات شركت مي كنيم» این گونه می نویسد: (برخي سران جريان اصلاح طلب در جلسه اي گفته اند بايد در تبليغات بيروني اعلام كنيم حضور ما در انتخابات مشروط است ولي در بين خودمان بدانيم كه حضورمان قطعي است و بايد براي حضور قطعي برنامه ريزي كنيم. همچنين شنيده شده عبدا... نوري گفته است بايد به قدرت برگرديم حتي اگر مجبور باشيم جايي عذرخواهي بكنيم ولو اگر برخي از پايگاه هايمان را از دست بدهيم.اخيرا خاتمي نيز گفته است: ما بايد به نظام برگرديم و به طور جدي وارد انتخابات بشويم.در همين حال بخشي از اصلاح طلبان با تشكيل گروهي تحت عنوان 1+7 درصدد شركت در انتخابات مجلس نهم با محوريت سيدحسن خميني هستند.) فکر می کنم کم کم شاخ ها داره سبز میشه، البته باید بگم این اخبار صد در صد واقعی هستند و تماماً با مدارک معتبر هستند، چون می دونید که آقای شریعتمداری در همه جا سربازان گمنام کار گذاشته اند و از کوچکترین افکار شما هم با خبر هستند! در ضمن خبر ها یی آمده که برای تمام اعضای بالاترین کارت بسیج صادر شده و دوستان می تونند خودشون رو معرفی کنند و کارت ها رو تحویل بگیرند!
در یکی از این خبر ها که با این عنوان است «همه چيز به نفع ايران در جريان است» این گونه آمده است: (برخي كشورها به تدريج با ايران هسته اي كنار آمده اند. روزنامه ايتاليايي ايل خوليو درباره اين خبر نوشت: گذشت زمان، بحران اقتصادي جهاني و جنگ هاي مختلف، به نفع ايران عمل مي كند و به نظر مي رسد اكنون در سايه انقلاب در كشورهاي مختلف عربي، قدرت ها با ايده ايران هسته اي كنار مي آيند.)! البته ما این خبر تفسیری را در یکی از روزنامه های ایتالیا که روزانه  چند صد روزنامه در آنجا انتشار می یابند خواندیم.  چند سوال به ذهنمان رسید، اول این که اگر همه چیز به نفع ایران به جلو می رود چگونه است که سار کوزی خبر از احتمال حمله پیشگیرانه به ایران می دهد؟! دوم این که آیا اظهار نگرانی شدید  رئیس سازمان ملل در باره ی فعالیت های هسته ای و موشکی ایران هم در پیرو منافع ایران است؟! سوم این که آیا اسنادی که در ویکی لیکس منتشر شد و اشاره به حمایت کشور های عربی از آمریکا برای حمله به ایران را داشت آیا جزو این بهار عربی هم به حساب می آیند؟
در خبری دیگر با این تیتر «بيخود به دلمان صابون زده ايم تحولات منطقه به نفع ايران است» این گونه می نویسد: (غرب از نظام حاكم بر ايران به شدت ناراضي است اما در عين حال پيش بيني وقوع اتفاقي شبيه كشورهاي عربي در ايران كاملا به خطاست.اين مطلب را محمد برقعي از وابستگان به گروهك ملي- مذهبي كه در واشنگتن اقامت دارد، در واكنش به اظهارات لئون پانه تا وزير جديد دفاع آمريكا(رئيس سابق سازمان سيا) عنوان كرد. پانه تا مدعي شده بود «وقوع انقلاب در ايران حتمي است و تنها عامل زمان مهم است. ما بايد در حمايت از مخالفان در ايران قدم برداريم و در عين حال مطمئن شويم كاري نمي كنيم كه اقدامات اپوزيسيون را تضعيف كند».برقعي در واكنش به پيش بيني پانه تا تصريح كرد: اين كه ايشان پيش بيني مي كند در چند سال آينده اتفاقي در ايران بيفتد، كاملا بر خطاست آنچه مي گويد حاصل عدم اطلاع ايشان از ايران و پاسخگويي به جو حاكم به ويژه در كنگره آمريكاست.وي كه خود از فعالان اپوزيسيون در ايام معطوف به فتنه سبز بود، اضافه كرد: به هيچ وجه نشانه فروريزي در نظام ايران را نمي بينم و آن را تحليل درستي نمي دانم.) با تشکر از انتشار اظهار نظر های افراد سرشناس و مانور بر روی آن ها می خواستیم حال که نظام جمهوری اسلامی در بهترین شرایط و موقعیت خود هست و هیچ تهدیدی برای فروریزی آن نیست سوالی کنیم، آیا کشوری که بسیار قدرتمند است و پایه های استواری دارد،از بر گزاری اعتراضات زیست محیطی باید بترسد؟ آیا تولد گرفتن برای محمد مختاری باعث به لرزه افتادن بنیان نظام می شود؟ با تشکر از پاسخ شما!
البته گاهی هم کیهان راستگوست و شروع به اعتراف می کند، این بار کیهان خبری با این تیتر داد « آماده باش سرويس هاي اطلاعاتي غرب براي مقابله با حملات سايبري ايران» از آنجایی که افرادی هوشمند در تحریریه این روزنامه وزین می نشینند عقلشان به آنجا نرسیده که این روزنامه تنها مخاطبان داخلی ندارد و در خارج هم این حرف ها خوانده می شود. به هر حال ما از آنها ممنونیم که شرایط رو برای طرح یک شکایت بین و المللی علیه ایران آماده می کنند. خالی از لطف نیست که قسمتی از این خبر رو هم بخونیم: (هفته نامه آلماني اشپيگل از حمله سنگين و البته موفق هكرهاي ايراني در فضاي مجازي به سرويس هاي جاسوسي سازمان سياي آمريكا، ام.آي6 انگليس و موساد اسرائيل خبر داد)!!!  خوب به حمدالله برادران بسیجی توانسته اند که به قویترین سازمان های جاسوسی دنیا به صورت یکجا حمله کنند و اطلاعات عظیمی هم به دست بیاورند!!
و اما در بخشی دیگر این روزنامه یادداشت اعتراضی بنده به آقای خاتمی رو که دیروز منتشر کردم رو به صورت کامل تحریف کرده و به خیال پردازی نشسته است، البته پیش از هر چیزی باید اعتراف کنم که اشتباه از بنده بوده که به یک پایگاه خبری حکومتی استناد کرده ام. بد نیست بدانید که این سیاستی جدید و حیله گرانه است که ابتدا خبری به دروغ منتشر می شود و شایعه ای را پخش می کنند تا افراد را به عکس العمل وادار کنند و از آن ها برای اهداف خود استفاده کنند. ما چیز دیگر نوشتیم و کیهان این گونه برای خود ساخت! «آقاي خاتمي رنگ عوض نكن! نظام هيچكدام از ما را نمي پذيرد»!!!! نوشته ی من کماکان موجود است و می توانید آن را با این مقایسه کنید. با این حال همان طور که قبلاً گفته بودم، هر گاه بر من محتمل شود که این خبر دروغ بوده از آقای خاتمی و تمام طرفدارانشون صمیمانه عذر خواهی می کنم، انتشار این خبر در روزنامه ی کیهان برای من مهر تأییدیست بر جعلی بودن آن. امیدوارم که از این به بعد همه ما کمی بیشتر حواسمون به توطئه های جمهوری اسلامی باشه و اجازه ندیم توسط آنها به بازی گرفته بشیم.

                                                                                                                        به امید آزادی

No comments:

Post a Comment